rana0234 ben denedim canım . Oğlumun laktoz intörelansı var doktor bebelac lf önermişti . Ama bebelac kalitesizmiş gibi geldiği için sma laktozsuz aldım . Ama sanki gaz yaptı gibi bitince tekrar almayacağım . Bir de ne yaptıysam erimiyor . Topak topak kalıyor