İkizlerim var 4 aylık mutfakta bulaşık yıkıyordum ses duyar gibi oldum geldim içeri kızım yastıktan yüz üstü dönmüş boğuluyodu nerdeyse ya duymayıp gelmeseydim ben ne yapardım yastıksız yatırdım ama yastıktan mı düştü yoksa 4 aylık bebek artık dönmeye mi başlıyorlar ben geceleri kurar dururum ya uyurken de dönerse diye kızlar nasıl atlatıyorsunuz bunları ya acemi anneyim daha tek başıma bakıyorum kızlarıma🥹