soc ilk möllers kullandım çok kokuyordu ve şişenin yarısı çöp 3 ay kullandığımız için fiyatı da fazla geldi açıkçası şimdi oceona geçtim çok memnunum. Hergün kullanmıyorum bu aada haftada 3-4 gün yarım tatlı kaşığı iştahına etkisi olduğunu düşünüyorum. İçtiği günler daha güzel yiyor