Merhaba anneler. Az önce mutfakta bir şeyler yaparken oğlum ana kucağında yerdeydi nasıl olduysa birden elimdeki şeker kavanozu kaydı elimden, önce oğlumun karnına ordan da yere düşerek kırıldı. Oğlumun hiç bir yeri kesilmedi kanamıyor kızarmadı da. Ama ben çok panik halindeyim acaba canı acımış mıdır bir şey olmuş mudur? Kendimi çok suçlu hissediyorum…