Merhaba, Bebeğim 6.5 aylık. Özellikle mama sandalyesinde heyecanlandığında, kızdığında vs kollarını hafif kaldırıp parmaklarını oynatmaya başlıyor, ellerini bilekten aşağı yukarı kıvırıyor. Benzer şeyler yaşayan var mı? İlk bebeeğim her hareketini evham yapıyorum. Heyecanını böyle belli ediyor sanırım ama başka birkaç bebekte görmeyince şüphelendim.