Ben tremissin krem kullandım birde biraz orayı uyuşturmak adına anasoldü yanlış hatırlamıyorsam ikisini karıştırıp sürmüştüm şişi hemen inmiyor bir hafta bekleyin bence ılık suyu oturrun demişti birde oda işe yaradı carpol değil ama paranox fitil hem ağrısını kesiyordu hem güzel rahatlatmıştı