aryabebek473_ Bş kaç gündür bebeğime hırıltı ve öksürük var doktora söyledim ateş ve iştahsızlık olursa gel dedi yinede korkuyorum inşallah hasta olmuyordur bebeğim 1 buçuk aylık
arasssmommm aryabebek473_ beklemeyin gerçi ilaç falan da vermiyorlar 1 aydır hasta benim ki burun temizliği yapıyorum bide hava veriyorum
Derya0655 aryabebek473_ buhar verebilirsiniz. Göğsünü sıcak tutmaya çalışın. Yine sıcak duş aldırın bunlar iyi gelecektir. Burun açın hafif hafif. Çok küçük olduğu için ekstra bir durum yapılamıyor. Bide emziriyorsanız sarımsak bal limon kürü var ondan yiyin. Sütünüzle geçer oda iyi gelir. Geçmiş olsun
mysozclk aryabebek473_ cok kucuk hırıltı varsa mutlaka gıdın cıgerlere bakılsın oksuruyor dıyorsun bıde nasıl olurda gelmeyin der ki 🤦🏻♀️ benım kızımda hep hırlıyordu o zamanlar 2 haftada bı gidiyordum cıgerlere bakılsın dıye korkuma 🥹 ılac verılmez ama belki hava felan verilir salgın da var suan benim kızım 9 aylık 2 haftatır grıp aferın basladı doktor
asyael aryabebek473_ bir dpktor söylemişti geceleri odasının çok sıcak olmaması gerekiyormuş. Bir de nemlendirmeue çalışın. Buhar makinanız yoksa peteklerin üstüne cam bardakta su koyabilirsiniz. Evi bol bol havalandırın gün içinde.
islam58 Uyudu odaya soğanı ikiye bölüp bir tarafına sadece karanfil batırıp masanın üzerine falan bırakın sabaha kadar dursun
heygorl Burnunu açın, emiyorsa bol bol emzirin, odaları düzenli havalandırın, buhar makinesi edinin imkan varsa. Baş ucuna soğan karanfil koyun
sura_asel aryabebek473_ 40.gün olmuştu benim bebeğim de her emzirme öncesi ya da 3saatte bir burun temizliği yapmamı söylemişti doktor. Öksürük azsa sıkıntı yok çok olursa,ateş,nefes darlığı(elini karnına koyup 1dkda 60tan fazla nefes alıp veriyorsa yarım saat sonra tekrar say yine aynıysa) emme azalirsa hemen acile başvurun demişti. İlaç vermiyorlar ama en en önemlisi burun temizliği emzirme öncesi açarsanız daha iyi emer o zaman sıkıntı olmaz toparlar bebek. Belli bi yaştan küçük olunca başka tedavi vermiyorlar belki antibiyotik verebilir bir de serum suyunu buhar makinesiyle verip sırtına pat pat vurmak balgam gitsin diye. Instagramda dr.osmangonulal var ilaçsız tedavi diye bilgi videosu var izlemeni tavsiye ederim anlatmış orada