Hanımlar bebeğim 17 ay 11 günlük muhtemel atak haftasında fakat ben tükendim 1 haftayı geciktir gecenin 4 ünde kalkıp bu saat oldu saat su 5.46 oturuyor uykusu açılmasın diye sürekli ayağımda sallayıp uyutmaya çalışıyorum fakat 1 saat 1 buçuk saat ayakta kalıyor ne yapacagm yardım edin geçiyor mu yoksa alışkanlık olacak diye çok korkuyorum zaten pek uyumayan bir çocuk tek uyku yapıyor 9.30 ta yatıyorum gece 1ayakta olduğu için 9 gibi kalkıyor 1.30 ta yatıyor 1 buçuk saat fln uyuyor bazen 2 saat 3 te kalkmış oluyor genelde bu aylarda kac saat gece kaç saat gündüz uyuyacak onu da bilmiyorum az uyutuyorum aynı çok uyuyor yine aynı ne yapacağımı şaştım kaldimm. Bu 1.5 saat gece oturması nedir Allah aşkına onu da anlamış değilim