seyranmerter Bebeğim bi kaç gündür gece çok geç yatıyor huzursuz ağlıyor kakasıda çok hafif yeşil kuzenim yeşil olursa kulağı ağrıyordur demişti öyle bir şey var mı bilen varsa yazabilir mi 37 günlük bebeğim
aslikls seyranmerter kaka rengine göre bir yerinin ağrıdığını anlayamayız öyle bir şey yok. Gazı olabilir mi? Değilse atak dönemindedir
zeynepppac seyranmerter vitamin veriyorsanız ondan olabilir. korkulacak bir şey değil benim bebeğimde de olurdu zaman zaman.
Metehanduygu44 seyranmerter seyranmerter yine doktora sorun birde çok beslenmeden olabiliyor emziriyorsan on sut yapabilir yeşilden korkmayın beyaz kanlı siyahtan korkun
Momyasel seyranmerter yani biz ek gıdaya başladığımızdan beri kakasi yesil oluyor bu bir sorun olmadığını söylüyorlar anne sütü alırken sarımsı oluyordu ama 9 10 aylıkken anne sütüyle erken vedalaştı atak doneminden dolayı daha da istemedi memeyi bizde ek gıdaya mamayla devam ettikk
seyranmerter aslikls gazı yok çıkartım kendi de çıkartıyor zaten internetten baktım kulak ağrısı belirtilerine var ama
Metehanduygu44 seyranmerter mama veriyorsanız olabilir .genelde üşütürse olur benim oğlum ne zaman ususun yesil kaka yapar
seyranmerter cakebabe biz ilk önce devletim verdiğini kullanıyorduk 3 damla sonra 5 damlaya çıktı gaz yaptı doktorumuz coledan damlayı verdi günde 1 damla olacak şekilde
artcmn seyranmerter doktorların soylemine göre bebeklerde sarı ve yeşil kaka normal kabul ediliyor. 37 günlük olduğu için aklıma direkt gaz geliyor
artcmn seyranmerter kulak ağrısı varsa kulağıyla oynar çekiştirir vurur oraya. Dis dönemi mesela dis kulağa vurduğu için böyle yapıyor bebekler. Sizde var mı bunlar