Bebeğim 7 buçuk aylık yatakta uyurken uyanmış ayaklarıyla aşağı kaydırmış kendini geldiğimde yüz üstüydü. Burnu hafif şiş gibiydi bi 2 3 saat sonra geçti herhangi bi tuhaflık olmadı kusma vs. Yine de doktroa götürmeli miyim Rabbım kimseye göstermesin çok korkuyor insan fazla yüksek olmasa bile öyle görünce 😔