Metemommy
Bilmiyorum açıkçası 15.ayda gittiğimde gece ver gündüz verme dedi. 18. Ayda da tamamen kesmemi soyledi. Gece beslenmesi dışler sknti yapmasın dye kesilmeli diye biliyorum.Normalde bazı çocuklar deliksiz uyuyor nasıl oluyo anlamiyorm. Ama bizimkiler acikmasa mama az gelse normal ictiginden ağlıyorlar. Gece sadece yatarken 11 buçuk gibi besliyordum sonrasına sabah 6 ya kdr uyuyolardi deliksiz. Şimdi öyle olmuyor. Diş çıkarma sürecinden sürekli uyaniyorlar.