sevaltenekeci daha önce kullanmış mıydınız bu kremi? Ben yıllar evvel bu kremi babamın dizlerine uyguladım elimle ardından ellerimi doğal olarak su ve sabunla yıkadım. Ancak kısa sürede vücudumun belirli yerlerinde kaşıntı ve kabarcıklar oluştu. Önce sebebini anlamadık. Aradan zaman geçip tekrar başıma aynı olay gelince kremden olduğunu anladım. Daha önce kullanmadıysanız dikkatli olun.