Bende aytakin hocada doğum yaptım ve çok memnunum herkese önerdiğim bir doktor ❤️ çocuk doktoru olarakta Mesut okur hoca , kendisi Prf fazla alıyor ödeme olarak diğer doktorlarına nazaran ama böyle ilgili bir doktor görmedim kendisine bugün gittik rutin kontrol hem numara paylaşıyor hemde çok ilgili detaylı anlatıyor her şeyi rutin kontrolde bile kendisi sanırım hst başhekimi aynı zamanda