prensesinannesi41 Kızlar regli iken bebeklerinize nasıl bakıyorsunuz 3 aylık bebeğim var 1 kere oldum fazla ağrım yoktu bu 2. Oluşum kıvranıyorum resmen yatakta ben ilaç içince adetimde kesiliyor pek ilaç yanlısı değilim hasta iken nasıl bebişlerinize bakıyorsunuz
Fasi prensesinannesi41 14 aylık aynı durum bende de var regli olduğum ilk gün bebeğim beni idare ediyor resmen🙈uyandıktan sonra ben tekrar yatıyorum yarım saat yanında uyuyorum kendı oynuyor sıkılınca kaldırıyor beni sonra oturma odasında da ben yatıyorum araba suruyor bişeyler yapıyor normaldr kendı basına oynayan bir bebek kesinlikle değil ama o günler maşallah bana çok yardımcı oluyor😊
Busragoksu prensesinannesi41 son 2 aydır benimde karın agrim oluyor hava değişikliğinden galiba evde tek işim kızıma bakmak oluyor baska bise yapamıyorum
oykumMom Valla benimde çok ağrım oluyor ama eşim yardım ediyor sağolsun akşamları sabahları da bi şekilde kalkıyorum
123aa Doktora danışarak mg takviyesi alabilirsiniz axaltir Ma mutlaka doktora danışın çeşitleri oluyor