Başvurmayı düşünüyorum nöbet sistemi varmış. 24 saat şeklinde yaşadığım şehirde 2 kişilik kadro var ama puanım 68,5 gelmeyebilir şehir dışınada tercih yapıcam yakın yerleri fakat kızım daha yeni 2 yaşına girdi eşimde özel sektörde bi hafta akşam 7 de işten çıkıyor bi hafta 10 da nasıl olacak kara kara düşünüyorum . Bu meslekte memur olanlar işinizden memnun musunuz ?