Uzun zamandır atak falan aklıma gelmiyordu son 2 haftadır düşünüyorum bu atak mıdır nedir alt değiştiremiyorum gece yarısı inletti binayı kaçıyor yakaliytm yatmadan geri iniyor kanepeden çığlık ataarak kasıyor kendini 14 aylık ne yapabilirim bu durum düzelecek mi kızlar