330 Bebişlerinizin hareketlerini nerelerde hissediyorsunuz ağrınız oluyor mu ben 24+6 yım sizde durumlar nasıl
Cilekbiskuvi 330 Ben farklı farklı yerlerde hissediyordum.Cogunlukla karnımın ortasında göbek deligimin o civardaydi.
zeynepppac 330 bunun için yanlış uygulamadasın. hamileysen happy mom uygulamasından sorabilirsin. burası doğum yapmış bebekli annelerin bulunduğu platform. orası da hamile annelerin olduğu uygulama.
gulsene1998 zeynepppac ne alaka yaa doğum yaptık diye unuttuk mu hem onun gibi hamile olanlarda kullanıyor ben ikinci bebeğimde hamileyken mom a hiç girmedim hep burdaydım Yasakmış gibi yazmışsınız😂
330 @gulsene1998 valla ağzınıza sağlık 🥰 teşekkür ederim mom uygulamasına doğum yapanlarda yazıyordu ayrıca arkadaşım bu uygulamayı indirmemi söyledi kendiside hamile bunu kullanıyor
gulsene1998 330 rica ederim burda o kadar linçlemeye küçük görmeye hazır bir tayfa varki bıktım hepsinden kaostan besleniyorlar
330 @gulsene1998 siz nasıl hissettiz peki hareketlerini bendeki normal bi durum mu doktoruma da sorucam bu ay inşallah