Bebeğime aptamil ve bebelac mama denedim ikisinden de garip bir koku geliyor balık kokusu gibi omega 3 içeriğimi var bile miyorum ama güzel bir koku değil tabi bebeğim asla içmedi zaten bütün mamalar mı böyle değişik kokuyor mamanın tarihinde veya tazeliğinde bir sorun yok bu arada