naznasel Defalarca krem kullandık 10 gün sonra son bir tame daha kullanacağız eşimde kaşıntı yok ben ve kızımda var ama aşırı değil eskisi gibi değil tabii bacağım tek kaşınıyor zaten diğer yerlerim kaşınmıyor kızımda aynı 10. Gün sonrada kullansak kremi hepten geçer mi geçirenler anlatabilir mi? Sarı karışım kullandık kwellada kullandık şimdi wilkinson pomad kullanıyoruz bakalım ne olur yazın yardımcı olan siiznkinde hangisi ile yaradı
Kerem_k1 naznasel Wilkinson pomad bizde işe yaradı. Kaşıntım ve döküntülerim geçmişti. O zaman bittiğini anladım
Prenses21 naznasel ayni soruyu bnde soruyorum hafif hafif kasintilar oluyo gece kasintisi yok bizde eczanenin yaptigi karisimi sari bi krem kullandik
sadeturkkahvesi11 naznasel en garantisi yaşadığınız yerde özel hastane varsa oraya gidip mikropla muayene olmak bizde defalarca krem sürüp tedavi uyguladık çok kötü bi süreç en son özel hastanede doktor mikroskopla baktı uyuz böceği görmediğini söyledi içim rahat etti özel dedim çünkü çok doktora gittim devlette kimse bakmadı böyle
naznasel Kerem_k1 kaşıntım çok azaldı kızımda öyle gece uyumasından belli ama ara ara var wilkinsonu 10 gğn arayla mı kullandınız cuma günü başlıcaz sürmeye onu inşallah sondur bizimde döküntüler aaz az var bendede kızımdada eşimin tamamen bitmiş bizimde biter mi acaba
Prenses21 Kerem_k1 bizde dokuntu yok kasinti var ara ara olan ama gece kasintisi yok yani rahat uyuyoruz ilk zamanalr uykudan uyaniyodum kasinmaktan yarada mesela bugun cikiyosa 4 5 gun hic cikmiyo biz sari bi krem kullandik sizce gecmismidir
busehavva Kerem_k1 bizde dün basladikda oğlumla kullanmaya,sizde geçirdi mi benm bacaklarm resmen yara oldu yaraları falan da geçirir mi,sizinkini tamamen geçirdi mi
Nursevensahin naznasel biz kullandık wlkinson bir hafta arayla 15 gün oldu en son dozu kullanalı ama bende yine döküntü oluştu ama kaşıntı çok yok bilemiyorum bende geçti mi geçmedi mi
Kerem_k1 naznasel ben öğrenciydim o zamanlar, üç gün boyunca kaldı ilaç sanırım üstümde, sonra iki üç gün ara verip yine sürmüştüm. En çok bir haftada bitti yani. Ben internette görüp almıştım kafama göre kullandım yani. Siz doktorunuza eczanıcıza sorun.
Kerem_k1 Prenses21 sarı kremse acaba kükürt sabunu mu? Ben evde hep kükürt sabunu kullandım ellerime ayaklarıma. Gelip geçmediğini bilemem ki. Herşeyi yüksek ısıda yıkayıp güneş gören yere serip kurutun sonra ütüleyin.
elifbarcin65 Prenses21 canm bende geçen hafta oldum atlattim 1 haftada tüm aile olmuştuk wilkinson kullandk 8 aylık bebemde oldu Banyodan sonra sirkeli su dök vucuduna durulanma ama Birde kasinmalar normal birkaç güne geçer Ama dediğimi yap bir sprey şişesine sirke koy beyaz sirke her kasindiginda sık hemen durduruyor ve geçiyor çok şükür ben öyle atlattım Eski insanlar Sirkeyle atlatirmis bu uyuzu
hayalperest2310 sadeturkkahvesi11 merhaba yaşamışsınız kızım da böyle şeyler var uyuz mu acaba doktora götürdüm alerji dedi şurup verdi ama geçmedi aklıma uyuz geldi benim elimin üstünde hafif döküntü vardı buna benzer ama geçti kaşıntı olmadı fazla
sadeturkkahvesi11 hayalperest2310 içleri su dolu oluyor gece artan kaşıntı oluyor ve sıcak suda batma hissi yapıyor uyuzda. Ben bi çok doktora götürdüm kızımı alerji dediler alerji testi bile yapıldı bir sürü alerji ilacı kullandık sizinkide uyuz gibi duruyor ama bilemiyorum yetişkinlerde parmak araları diz dirsek genital organlar bebek çocuklarda kafa da da oluyormuş
matmazeliingunlugu hayalperest2310 benim oğlumda da var böyle şeyler bizde bir şey yok ama kaşıntı da olmuyor. Uyuz mu yani gerçekten.🥹🥹 Çevremizde kimsede yok bildiğimiz kadarıyla.
busehavva hayalperest2310 nasl alerji demiş doktor ya,bu uyuz cnku bende de tıpkı aynısı var bacaklarmda uyuz olmuşum meğer,bu doktorların herseye aleji demesi beni çıldırtıyor
hayalperest2310 sadeturkkahvesi11 ayy bilemedim bende götürdüm alerji dendi anlamadım ki çok fazla kaşıntısı yok
Prenses21 sadeturkkahvesi11 oglumda boyle kabarik cikmaya basladi tekrarmi basliyo ilacin etkisimi acaba
sadeturkkahvesi11 hayalperest2310 bizim kaşıntımız çoktu ayakları mahvolmuştu sürtüyordu sürekli birbirine kaşıntıdan kafasını ve kulak arkalarını da kaşıyordu gece uyuyamıyordu ağlıyordu
matmazeliingunlugu hayalperest2310 bende post açtım bebeğimin bacaklarinda ve kollarinda var kaşıntı olmuyor yani gece uyanmasi dişten diye düşünüyorum 1 Bilemedim ya. Off.