Kızlar adetim 2 gün geçti 2 gün önce hamilelik testi yaptım negatifti sonra çöpü boşaltırken bi baktım 2. Çizgi belirginleşmiş oğlumda da böyle olmuştu o yüzden heyecanlandım tekrar yaptım bu sefer negatif çıktı acaba o sonradan pozitif çıkan test bozukmuydu baya kalın çıkmış bide ama yeni yaptığım maalesef negatif