Bebeğim çok çok yaramaz bulduğu heryere tırmanıyor ve kaç gündür bu beşiği indirelim artık olmaz diyordum ki korktuğum başıma geldi ,babası da odada uyuyordu o da beşiğinde kapı kapalıydı büyük kızımla ilgileniyordum derken gürültü duydum sonra ayak sesi ve ağlama ,kızım beşikten düşmüş ,biraz ağladı tabi sonra gülücükler saçmaya devam etti , meğerse ayakucundaki düzenleyicide olan hametan kremle oynamaya kalkmış hiç acilmamis krem yere düşürmüş sonra da onun üzerine düşmüş ama mucizeye bakinki kafası hametan krem üzerine düşmüş ki kafası krem içinde krem de patlamış dolaba filan sicramisyti , ikimiz de saglikciyiz ona göre önlem aldık ,takip ettik çok şükür bir sıkıntı olmadı bu saate kadar zaten şişlik kızarıklık morarma yok o yüksekliğe rağmen , düşünüyorum düşünüyorum aklım çıkıyor yaşadığımız mucizeye inanamıyorum ,gerçekten verilmiş sadakamiz varmış