Aselsmommy telefona alıştıktan sonra bıraktırması gerçekten çok zor. Yaşamış biri olarak söylüyorum asla alıştırmayın telefona derim. Ben telefonu gün içinde yatak odasına bırakıyorum arama mesaj gelirse gidip bakıyorım. Gözünün önünde oldukça sürekli istiyor çünkü. 2,5 yaşında oğlum bu arada. Maalesef aç yaşadığı için telefonla yemek yediriyordum bir senedir nerdeyse. Sırf telefon başında oturmak için yiyor gibi yapıyordu. Yarım saat yemek için süre veriyordum ama üç öğün yemek yiyor günde 1,5 saat bazen daha fazla izliyordu. Bugün kahvaltıya oturduk alo aç dedi. Alo yok yemek istemiyorsan kalkabilirsin dedim ve hiç sesini çıkarmadan yedi. Öğlen aynı şekilde alo aç dedi yine aynı tepkiyi verdim sesini çıkarmadı. Valla ben çok pişmanım. Hele ki telefonla yemek yedirme olayına hiç alıştırmayın inanın ne yediğine bakıyor ne doyup doymadığını anlıyor. Bu zamana kadar kesmediğim için pişmanım. Öğlene kadar 20 dk, akşam üzeri 20 dk şeklinde tv den çizgifilm açtım bugün oturup 20 dk izlemedi bile. Evet sıkılıyor bunalıyorlar ama kurallar koyun derim. Gündüz yarım saat mi bi saat mi artık neyse tv den açın izlemezse kapatın, telefonu titreşime alıp başka odaya bırakın çaldığını sadece kendiniz duyun unutturun yani ilerde benim gibi pişman olun istemem