Merhabalar herkese. Bebeğim 6 aylık ama prematüre doğdu ve düzeltilmiş yani 4 aylık. Doktorumuzun bilgisi üzerine ek gıdaya geçtik ama ne adam akıllı verdiğim ek gıdayı yiyor, ne mama içiyor, ne biberon tutuyor. Benim de izin sürem bitti ve işe dönücem. Öğle aram var ama bebeğim 4 5 saat aç mı kalıcak kafam çok karışık önerisi olan varsa yazsın lütfen 😞