amabanavardediler Balbebekimm Balbebekimm Aptamil conformil kullanıyoruz gaz ve kolik bebekler için gayet memnunuz bir sorun olmadı günde 1-2 defa veriyorum hipp kullandığımız zaman mahvoluyorduk gazdan kakasınıda tam yapamıyordu bize gaz sorunumuz olduğu için önerdi
Balbebekimm Maviorkide hipp kullanmistik mamayi bıraktım 2 haftadır doktor verme kilosu iyi dedi. Evet süt geliyor ama oğlum çok iştahlı o kadar çok emiyor ki akşama süt kalmıyor dinlenemiyor ki memeler. 9 dan beri 15 dk ara vermiştir emmeye gaz sancısı olduğu için. En azından gece mama vermek istiyorum.
5261 Bebelac gold kullanın kolik bebekler için o Aptamil conformil de var ama berbat koku ve berbat tat var BEBELAC GOLD deneyin derim
Rabiiul Balbebekimm meme reddi var geceleri sağlamıyorum uykulu oluyorum mama veriyorum aptamil gaz yaptı sma comfort önerdi doktor da gazlı bebekler içinmiş
busra1819 Bütün mamaları kullandım diyebilirim aptamil conformil gaz sorunumuzu çözdü ama reflü yaptı bebelac gold da içtiği anda kustu aptamilin normali çocuğu nerdeyse reflüden öldürüyordu sma optipro başlarda çok iyiydi sonra gaz yapmaya başladı ve kusturdu sma comfort a geçtim şimdi bundada kusuyor ama çok fazla değil gaz sorunumuzu çözdü sma comforta devam ediyorum kilo alımıda şimdilik iyi
busece_ Şuan kaç aylıksıniz bilmiyorum ama, 5 ayimiza kadar Sma laktozsuz mama kullandık, doktorumuzun önerisiyle 6 ay itibariyle sma optiproya geçtik sukur sıkıntı yasamadik . gazınaçok iyi geldi