Herkese merhaba. Bebegim yaklasik on aylik. Cok hevesle ek gidaya basladik. Asla zorlamadim onu. Guzel devam ederken ve daha yolun basindayken ortakulak enfeksiyonu gecirdi ve ilac kullandik. İlac alirken biraz zorlamak zorunda kaldik cunku icmiyordu. Tedaviden sonra yemek yemeyi reddetti. Yine zorlamadim. Bu zaman oldu hala bisey yiyemiyor. Sehriye gelse pilav agzina gelse oguruyor. Acaba benim gibi olan var mi. Bu ayda boyle olmasi normal mi. Akranlari guzel guzel yerken benimki yemeyince uzuluyorum. Anne sutuyle besliyorum. Cevrede sutun bebegin karnini doyuruyor mudur acaba soylemlerine maruz kaliyorum. Cok sukur sutum yetiyor ama yemek yemeyince uzuluyorum. Yok mu bana yardimci olabilecek