bbcandir Kızlar kurutma makinası alacağım. Bebek kıyafetleri atılmıyor, çekme yapar diyorlar. Doğru mudur? Varsa kullanan öneri alabilir miyim
Umutveannesi bbcandir Arçelik kullanıyorum bir sene olacak kullanalı, oğlumun yazlık müslin takımı haricinde hiç çeken kıyafetimiz olmadı oda kumaşından kaynaklıydı sanırım
smy17 bbcandir bebeğim doğduğundan beridir hep kurutmaya atıyorum kıyafetlerini hiçbir sorun yaşamadım bu zamana kadar Müslüm örtüleri dahil atıyorum. Hep pamuklu programda yıkıyorum. Siemens benim makinam
Mircet bbcandir hoover kullanıyorum hiç çekme yapmadı ya.Hatta bana büyük gelen Bi kaç elbisemi uzun ve yüksek sıcaklıkta ki ayarlarda kuruttum onlar bile çekmedi 🤣
ilay-mom Hiçbir sorun yaşamadım doğru programda kullandığın sürece, hoover marka kullanıyorum cok memnunum
Kalimbanne ilay-mom bebek kıyafetlerini hangi programda kurutuyorsunuz. İkinci bebeğime hamileyim Hoover marka kurutma makinemiz de oğlumda yoktu kurutma 🥹 canım çıkıyordu sürekli kurut kurut kış bebegiydi oğluşum birde.
kuzeyardenn ilay-mom merhaba bende onu araştırıyorum Beko kmx1000 alacaktım ama hover hangi modeli sizde ki çekme ya da çok kırıştırma oluyor mu yetişkin ya da bebek kıyafetinde
Umutveannesi bbcandir karma programı var 2 saatlik. Ben her şeyi o programda kurutuyorum. Diğer programları kullanmadım hiç. Genelde pamuklu programını kullananlarda küçülme oluyormuş bunu çok duydum
ilay-mom Kalimbanne hepsi bir arada, programına atıyorum tişört çarşaf vs. hiçbir sorun yaşamadım, koyu renkleri de koyu renkler programına beyazları da beyazlar programına atıyorum genelde
maygirl bbcandir profilo buhar ozellkli olan ütü bile yapmana herek kalmaz ütülü cikiyor buhar ozellk sayesinde
ladymoms_ Altus kullaniyorum çoğu kiayeftte çekme yaptı ama hiçbir toz falan göremezsiniz ben 3 saate atıyorum birde bebek kiyafeti için program yok acaba kaç saate atılmalı bebek kıyafeti bilen varmı
kuzisko ladymoms_ hijyen programında kurutuyorum hiçbir problem yaşamadık bizde de Altus var. Narinde de yıkıyorum
Rabiiul bbcandir çekme yaşamadım kıyafetin kumaşından anlarsınız zaten çeker mi çekmez mi diye bebeğimin bütün kıyafetlerini atıyorum Beko kullanıyorum dolap kuruluğu modunda kaç saat bilmiyorum üstünde yazmıyor
Evaninanasi bbcandir doğru program kullanımı önemli. Benim eşim yazın benim tişörtlerimi dolap kuruluğu + da atmış. 4 buçuk saat sürmüş ve küçülmüştü hepsi. Ben 1 yıldır hem bebeğimin hem kendi kıyafetlerimi karışıkta kurutuyorum o da tam 2 saat 5 dakika sürüyor ve hiç çekmedi 👌