Philips aventin emziğini kullanıyoruz kızım iki aylık bir haftalıkkenden beri uğraşıyordum tutsun diye şimdi tutuyor ama bir haftadır ozellikle akşamları geceleri meme reddi yaşıyoruz doktorum emzikten olduğunu söyledi bırak dedi ama bebeğim gazlı ve kolik bı bebek şimdi bide bronşit oldu daha da katlandı emzik avutuyor az çok biraktirirsam nasıl oyalayabilirim onu bı akıl verin lütfen meme reddi için daha çok küçük değil mi