Merhaba kızım diş çıkarma sürecinde 2 tane diş aynı anda geliyor. Bu süreçte hem meme hemde biberon reddi yaşıyoruz. Gece uykusunda meme emiyor ama gün içinde mümkün değil içmiyor biberonu da hiçbir şekilde almak istemiyor. Kaşıkla içiriyorum mamayı. Bu süreçte çok yoruldum sevgili anneler, hep böyle devam eder mi geçici bi süreç midir ?
Bilgisi olan yazabilirmi