Kızlar akşam akşam kendime dert arıyordum ve sonunda buldum. Oğlum yürürken hiç yere bakmıyor. Şimdi ee ne var bunda diyeceksiniz ama bu yüzden sürekli düşüyor. Örneğin kayınvalidem ayağını uzatarak oturmuştu oğlum takılıp düştü 🥲 Sürekli konuşuyorum anlatmaya çalışıyorum ama yok önüne bakmamaya yemin etmiş gibi sürekli düşüyor hatta yazın çilek tarlasında düştüğü için açılmıştı alnı. Bu sorunu nasıl çözebilirim yaşayan varsa bir fikir versin 🥺