sdy123 Merhaba bebeğim 78 gündür kuvezde. Emmeyi denedik ama ne beni ne de biberonu almıyor. Doktorlar peg açılması gerektiğini söyledi. Daha önce yaptıran ya da bilgisi olan var mı? Teşekkürler.
defnemiraybebek sdy123 bebeklerde nasıl işleyiş oluyor pek bilmiyorum ama huzur evinde çalışırken yaşlılara yeme bozukluğu olanlara yapıyorduk kısa bir işlem mideden bir boru veriyorlar ve beslenmesi o boru ile oluyor belli saatlerde belli mamayı veriyorsun geri çıkartılabilir yalnız benim pek anlamadığım neden ng yerine direk peg önerdi doktor
Maviorkide Peg kullanışlı bişey sürekli sondadan beslenme yemek borusu ve soluk borusu arasında açıklık yapabilir akciğeri ne kaçabilir açılması ve kapatılması da rahat bakımını size gösterirler açılması 15 dkka sürüyor 78 günden önce açılsaydı keşke
sdy123 Maviorkide ilk 60 gün sibap maskedeydi zaten kendi nefes alıp veremiyordu. Maskede olunca emme denetmediler. Sonrasında da denedik ama almadı.
sdy123 Maviorkide 37 haftalık doğdu ancak doğduğunda 32 ile uyumlu dediler. İleri derece gelişim geriliği vardı.
sdy123 defnemiraybebek uzun süredir og ile besleniyor ve yakın zamanda emmeyi başaracağıni da düşünmüyor doktorlar. Eve taburcu olacak evde benim takmam gerekecek ancak tehlikeli şeyler olabilir diye peg e karar verdik.
defnemiraybebek sdy123 peg rahatlık evet senin takıp çıkartman gerekmiyor Allah’ın izni ile oda çıkar üzülme rabbim sana bol sabırlar versin
gonca_iltr hulyaklzmr Profilinizi okudum sizinle birebir aynı şeyleri yaşıyoruz sizinle özelden konuşmak isterim bebeğinizde alerji mi vardı neden reddetti bide büyümedi durmuş muydu sizin bebeğinizin de
hulyaklzmr gonca_iltr 5388281058 bana yazabilirsiniz alerji testi bugün yapıldı sonucunu henüz öğrenemedik