kedi0101 4 ay 5 günlük olduk felaket gazı var mamayla besleniyor bu nedir gece uyuyan çocuğum uyumuyor hep ıkınıyor gündüz de uykusu 10 dakika sizin bebişler nasıl ve. Nasıldı bu nasıl 4. Ay
suheyla92 kedi0101 benmki de asiri gazli bi bebekti ama 4.ayda gecti. Daha uzarsa alerjiden supheleniyorlar biraz daha bekleyin birden geciyor bizde oyle olmustu
neslihanada Çok çektim gazdan en sonunda doktor relektaz damla başladı son çare 3 kutu bitirdim gazımızı bitirdi 5.5 ay çektim birden bıçak gibi gitti 9 aylık olucaz hepsi geride kaldı :)