seyma51 Bizde çok dökülüyor diye 5. ayında kazıtmak zorunda kaldık maalesef çok güzel saçları vardı kızımın. Çok üzülmüştüm. Bir yerlerde okumuştum saçı tarayınca daha çabuk uzuyormuş diye denedim ve gerçekten de yavaş uzayan saç birden hızla uzadı. Şu an 11,5 aylık lastik toka takılacak kıvamda.