kbrakblt49 bizimki 21-22 aylıkken anlaşıldı. Sünneti vs çoktan olmuştu, kaç defa farklı çocuk doktorları tarafından bakılmıştı ama hiç yerinde değil diyen olmadı. Çok nadir olsa da sonradan olma ihtimali de yok değilmiş. Eğer inmiyor ise sınır 1 yaş, 1 yaşa kadar beklenip sonra ameliyat ediliyor genel olarak. Bizimki geç kalındığı için testiste gelişememe oldu. Bu işin uzmanı çocuk cerrahları, birçok doktor gezdirmiş birisi olarak çocuk cerrahi bölümüne randevu almanızı öneririm. İhmal etmeyin en kısa sürede götürün, en doğru yönlendirmeyi onlar yapacaktır çok geçmiş olsun.