Kızlar sütüm yok mama veriyorum 5 günlük bebek, doktor 3 saatte bir mama ver dedi de yani bu bebek sürekli mama istiyor, bazen yarım saat sonra tekrar istiyo bazen 1 saat bazen 2 saat uyuyo uyanınca falan. Yani nasıl olcak anlamadım mama verme olayını. Mememide unutmasın gelir belki sütüm diye memeyede tutturmaya calısıyorum şırıngayla mamayla ıslatınca tutuyo. Yandan şırıngayla mama veriyorum mememi çalıstırsın diye. Sarılıktan dolayı bi gece hastanede yattı sütüm gelmediğinden çok aç kalmıs çocuk. Aşırı ağlıyor asla susmuyor mama gelene kadar. Bi anda ağlama ve aranması geliyor. O mamayı sogutana kadar dakikalar geçmek bilmiyor sakinleştiremiyorum. Bugünde biraz gögüs uclarımı sıkınca ıslanır gibi olmaya basladı insallah sütüm gelecek ama memeyi tutmuyor tabi gelmiyo diye. Nasıl olcak bilemiyorum ama asıl şuan mamayı nasıl verecegim kızlar nasıl besliyorsunuz bebetolarınızı