Syds Doğum yapanlar trombosit kan veremiyor diye okumuştum burada doğruluğu yoksa eğer eşim gelince vermeye çalışirim
Laydaren Noname21 İlik kanseri olan amcam için red yiyenleri söyleyeyim, belki hepsinde durum aynı değildir. Antibiyotik kullanan, antibiyotiği 4 gün önce bırakan, insülin kullanan, son 6 ayda ameliyat olan, ishal olan birinden de kabul edilmedi.
Laydaren Noname21 Çok daha fazla şartları varmış, bunlar şahit olduklarımız. Umarım hiçkimsenin ihtiyacı olmasın🙏🏻
Noname21 Laydaren amin ben ankaradayım kan grubum da uyuyor ama bende kansızlık olduğu için almıyorlar benden
Laydaren melekxs1 hiç korkulacak bir şey değil. 45 dk ya sürüyor ya sürmüyor. Bir iğne vurulduğunuzda hissettiğiniz saliselik acı, gerisi acısız. Çocuk doğurmanın yanında %0000,1 gibi bir acı 😌
SiprayiL melekxs1 Ankara’da isen Kızılay’a gidip hastanın adını soyadını yattığı hastane ve bölümü söyleyip “trombosit aferez” kan vermek istiyorum diyeceksin🙏🏻🙏🏻 korkacak hiçbir şey yok lütfen bu yardımı yapmaktan kaçınma 🤍
Laydaren melekxs1 Bazen taze istiyorlar direk hastanın yattığı hastaneden veriyorsun bazen Kızılay’a vermen yeterli oluyor 😊