monaroza88 Gece uykudan uyanınca mama verenler bebeğin gazini çıkarıyo musunuz, gaz için sırta vurunca uyaniyo. Nasıl yapıyosunuz 4 aylık bebeğim
Deletedmom_117 monaroza88 Çıkarmaya gerek yok karninj biraz tütün sicak olsun yani sonra Ellemeyin kendisi çıkarır büyümüş
suheyla92 monaroza88 ben dogdu dogali gece cikarmam gazini çünkü uykusunu acmak istemem. Ilk 4 ay asiri gazli bi bebekti ona ragmen cikarmadim gece uykusu cok onemli cunku.