hayalim8 simdi arkadasim senin okuma yazman yok onu anladik. Ben cocuk istemiyorsun korunmuyorsunmu dedim? Ben kotu biseymi soyledim. Diyorum yani korunmuyorum yazmissin hani korunmuyorsun hamile olma ihtimalin yuksek. Yukarida arkadasada ters ters cevao vermissin yani hormonlarn tavan yapms her halde. E cocuk istiyorsan hamilelik ola bilir sozlerine ne bu tepki o zaman. Allah allah. Hadi hormonlarini baska yerde torpule . Hic cekemem. İnsan gibi bisey diyoruz nerenle okuyorsun bilmiyorum bide bana okuma yazma kabiliyetin yok diyorsun. Sende o zaman bunu bunu yaptim eminim hamile degilim de. Hepiniz boylesiniz ya burda bi kesim var bisey yazar insanlar bisey soyler hemen ay bu pyle degil boyleydi. Nerden bilelim sıkışınca hemende bilmiyorsunuz siz falan baslayin. Ay neyse cidden