Arkadaşlar bir ay önce köye gittik orada sivri sinek ısırdi bir sürü kasindi normalde de herkesi ısırır benim ruhum duymaz. Köyden döndük benim kaşıntılar arttı farklı yerler de kabarmaya başladı. Sürekli kaşıntı kasidikca yara oldu. İyileşti derken tekrar köye gittik ve yine aynı şeyler. Kabarıyor kaşınıyor sönüyor bazı yerler çok kasindigi için yara oluyor. Bende nefes yetmezliği de var nedenini araştırırken alerji testi de yaptılar alerji çıkmadı. Stresten mi alerji mi bilemedik. Buara çok bunaldım belki de ondan
Benzer şeyler yaşayan var mı? Ya da sağlıkçı arkadaşlar bakabilir mi? Foto atacağım