Kızlar selam aranızda belden uyuşma sonrası şiddetli baş ağrısıyla koldan kan alıp tekrar bele vurulan varmı ben 1 buçuk sen önce böyle kötü bi doğum yaşadım ve hala baş ağrısı baş dönmesi yaşıyorum vertigro dediler ilacını verdiler işe yaramadı şimdide beyin cerrahına yönlendirildim emara gideceğim lütfen yorumlarınızı paylaşırmısınız