Kızlar o kadar sinirli ve düşünceliyim ki ağlamaktan başım çatladı. Kızım ve oğlumu babasına emanet edip öbür odada kışlıkları çıkartıyordum. Dedim bi yarım saat zaptet hemen hallederim. Kızıma oyun hamuru vermiş yanında bekle gozünü ayırma ben benim gözetimim altında oynatıyorum sadece dedim tamam bakıyorum dedi. Telefona dalmış büyük kızım 8 aylık oğlumun eline mi verdi nasıl oldu bilmiyorum gittiğimde dili maviydi tükürükleri maviydi. Damvğına yapışmıştı. Neden dikkat etmiyorsun, batsın yerin dibine telefonun diye malesef tartıştık. Damağına yapışanı aldık, yogurt yedirdik ama yedi mi onuda bilmiyorum. Bimden almıştım içeriğini de bilmiyorum çok korkuyorum bisey olur mu başına gelen varmı. Kırk kere dedim takip etmeyeceksen verme diye. Off Allahım çok kötüyüm sanki ben bilmiyorum al eline oyna demeyi 😓 hastanele gideyim mi ğitsem ne yaparlar