annesininkuzusu27 18 aylık kızım 22-23 giyiyor gibi. Kışlık model çorapla giyecek diye 23 daha rahat olur diyorum. Büyük mü kızımın ayakları yaaa 😂 anne-baba uzunuz kızımda biraz uzun gibi ama ayak normal mi bilemedim
bisenakillisinzaten annesininkuzusu27 sanki uzun gibi benim kızım şu an 3 yaşında yeni yeni 23 girmeye başladı 1 yaşındayken 21 giyiyordu
bebeimhosgeldin annesininkuzusu27 15 aylık erkek bebk 20 giyiyor kış geldi havlu çoraplarla 21 tam oluyor
Milkmama bisenakillisinzaten 20 aylık olacak 22 giyiyor kızım biraz büyük gibi ayakları uzun boylu zaten
Deletedmom_117 bebeimhosgeldin benim oğlum bozuk galiba dkdkdk 22 numara ayakabi asla olmuyo olsada parmaklari katlanik kaliyo ama az tombik ayağı var ondan mi acaba 🙄
bebeimhosgeldin Deletedmom_117 Sizinki kilosuna göre normaldir benimki biraz minyon zayıf bir bebek 🥹
Usnac1995 annesininkuzusu27 Yoo bence çok normal ya. Oğlum 18 aylıkken 22 no nike, 23 no H&m almıştım. Azıcık ucunda boşluk vardı sadece. Şuan aldıklarımı 24 alıyorum . 24 aylık şuan
DuruAselEmr annesininkuzusu27 17 aylık kızım da 22. 23 no giyiyor normal bence.Aslında daha küçükte olur ama ayaklarının üstü tombik ayakkabı girmiyor ayağına.
Deletedmom_215 annesininkuzusu27 markadan markaya degisiyor vicco ve hm de 22. Nike de 21. Bebeğim 15.5 aylık erkek.
ikitosbikannesiiii annesininkuzusu27 benim oğlum da 22 giyiyordu sıkıyor artık 23 numara alicam bundan sonra