morsevenanne9 ben sizi okadar iyi anlıyorum ki bende sadece emziren bir anneydim ama bebeğime mama vermek istemediğim için değil bebeğim mamayı kabul etmediği için sürekli bu çocuk aç mı acaba diye içim içimi yedi çevreninde baskısı oluyor aç o yüzden uyanıyor vs gibi ama bence inanın aç değil sadece huzursuz uyanması normal hatta çocuk doktorumuza bir gün emzirmeyi bıraksam belki ozaman mama içer demiştim oda emen çocuklar hiç bir zaman aç kalmazlar merak etme senin sütün çocuğuna göre şekil alıyor hastaysa ona göre oluyor sütünün rengi bile değişiyor demişti ama annelik böyle birşey işte hep kaygılarla dolu ne yazıkki büyüselerde bitmiyor 😔