4 ay 5 günlük bebeğim çok huzursuz özellikle geceleri elleri ağız çevresinde yüzünde gözünde sürekli ovalıyo. Salyası çok arttı ,doktor kontrolünde de dişe hazırlık başlamış demişti. Biraz olsun huzursuzluğu geçsin diye tetagil kullanmak istiyorum ama bu ayda kullanılır mi yoksa 6 ay ve üstü için mi tetagil bilen var mı