melisakayra doğduğunda sütüm gelmedi. Hipp organik combiotik verdik. 4 ay içindeyizz 3200 ile çıktık, 6.500 oldu kilomuz. 🫶🏼 Kolik bi bebek olduğu için philips avent emziğini tutturdum. Bir öğünde 90-150cc arasında yiyor. Emzikten memnunum ağlama krizi olduğunda ve uykuya geçiş esnasında veriyorum. Evdeysek kendi beşiğinde, dışardaysak kucağımda uyuyor. 🫶🏼