melisakayra doktorunuz size tavsiyede bulunur,sütüm ilk günlerde yetmediği için emme sonrası 10ml mama veriyorlardı yine yetmemisti sanırım bebeğime ikinci gece çok ağladı emzik verdim ve durdu sonra emme sonrası hemşire 30ml vermişti hepsini içmişti 😅
Hastanede hipp vermişlerdi ben de verdim sonrasında anne sütüne en yakın tat hipp ve sma demişti doktor aptamil daha şekerliymiş. İlk zamanlarda sürekli uyku hali olduğu için uyutmada zorluk ya da alıştırma şeklim olmadı ama şimdi 2 ay 21 günlük çoğunlukla emerek uyumak istiyor emzik vermeye çalışıyorum o zamanlarda kızarak emiyor bazen atıyor ağlamaya devam ediyor 3dk uyuyup uyanıyor 🙄