denizz24 Kızlar regl oldum ama afedersınız kan sıyah yanı akıntı gibi çok az normalde böyle olmaz normal kanamam olur hatta 2 3 gün baya kanamam oluyordu. Şuan 2 gün oldu adet olalı ama kanamam olmadı hala ve karnım şiş. Ne yapsam kanamam gelir