Araldoram kubraekz bir aylıkken burnu akıyordu Dr gittiğimizde sık sık emzirin geçer demişti birde burnumu devamlı açın demişti 1 haftada geçti
arasssmommm kubraekz bizimde öyle geçmedi 1 aydır tam geçti diyorum tekrarladı sadece burnunu açık tutuyorum sıvı almasına devamlı özen gösteriyorum hava veriyorum 2 gündür de antibiyotik verdik en sonun da geçmesini bekliyoruz
kubraekz Araldoram Birinden grip geçmiş artik öksürük hapşırık burun tıkanıklığı hafif ateş de var emziriyorum sık sık
Araldoram kubraekz bizimde aynıydı cnm küçük olduğu için ilaç tedavisinin olamayacağını söylemişti ama siz yine de götürün çünkü çok küçük Allah korusun çok çabuk ciğerlerine iniyor
kubraekz Araldoram Götürdüm tabiki de ateş düşürücü verdi ateşini konrtol et dedi sürekli de emzir dedi ateşi 38 ı geçerse getir dedi doktor inşallah geçmez
kubraekz Anladım çok geçmiş olsun Rabbim hepimizin evlatlarına acil Şifalar versin 🤲 minicik bedenleri ile hastalıkla uğraşmalarıı çok zor