Feldspar1 benim bebeğimin de çok kötü olmuştu kesinlikle rifocin ampul alın, her açtığınızda pamukla pıt pıt pansuman yapar gibi sürün, çok güzel kurutuyor o açık yaraları antibiyotikli gibi, daha sonra havaciva sürün, denenecek her şeyi denedim çok zor oldu ama bunlarla geçti