Bebeğim 5 buçuk aylık 4 ay boyunca hep kendi yatağında yattı sonra bir soğuk algınlığı atlattı o sırada ben nefesini kontrol etmek ve üstünü açıp üşümesini engellemek için yanımda yatırdım. Şimdi de bensiz uyumuyor ısrarla her gece yatağında yatırıyorum ama uykudan uyanmadan ağlamaya başlıyor mecbur alıyorum yanıma. Bana sokulup yüzüme dokununca sakinleşiyor. Bütün bunları uyurken yapıyor bu arada. Ne yapacağımı şaşırdım artık