Kızlar 2023 Haziran ayinda bebeklerim dünyaya geldi 35 haftalıkken . Birinci hastanesinde(sanırım o hastanenin yoğun bakım ünitesi kapanmış) doğum yaptım . Evet erken doğum bir süre kalmaları gerekti günah almayacağım ama durumları iyi olduğu halde 15 gün fazladan oyaladilar diye düşünüyoruz . 28 gün kaldılar . Bebek doğumdan 28 güne kadar yenidoğan sayılıyor çünkü 28 gün sonra işlerine yaramaz küvez parası alamazlar . Gerçekten de biri 28 gün kaldı kızımın diğerini 1 hafta erken aldım zorla . Kendi tüp bebek doktorum her gün aradı al devletten günlük kuvoz başına para alıyorlar . Sarılık enfeksiyon vs yoksa kalmasınlar diye. Hastaneye söylüyoruz bir sürü bahane . Ama hissediyorduk eşimle bizi oyaladiklarini. Yine de güveniyorsun doktor diye (sözde) 28 gün sonunda bir kızımı verdiler. Haftaya diğerini alın dediler neden dedik 100 200 gram daha alsın dediler . 1 hafta bekledik çocuk yerinde sayıyor 100 gram almış almamış . Sonra doktorum tekrar aradi almam konusunda diretti korktum ve hastane bir şey olursa sorumlu değiliz filan diyor . Tedavi red yaptım haftaya kontrole getirin dediler kızım 200 250 gram almış . Evde daha iyi bakmışım anlayacağınız . Ve zaten 1 ay küvezde kaldıkları için 2. Ay aşısına sağlık ocağına gittiğimizde ilk ay yapılan hepatit aşısının ilk dozunu kizimin birine yapmadıklarını öğrendik sağlık ocağı hemşiresi durumu çaktı . Şikayetçi olacağını söyledi . Ortalığı ayağa kaldırdı . Şoka girdik nasıl yaptık derler karneye yazarlar yapmadılarsa ? Yani diyeceğim o ki belki de konuştuğum muhattap olduğum yoğunbakim doktorları işin içinde değildi ama o koridorda karsilasmisimdir bu vicdansizlardan biriyle 😓 oraya da sızmışlar hemde tam da 2023 senelerinde . Her bebeğe dokunamadilar şüphe çekmesin diye düşünüyorum. Dünden beri ağlıyorum kızlarım onların eline düşseydi ya ?😓 Rabbim o anne babalara sabır versin o yavruların ahını alsın . İçim çok acıyor . Bende bir anneyim hemde benim bebeklerim gözlerini yoğun bakıma açtı o kadar zor ki bir kere zar zor dokunmuştum 1 ay boyunca kokularını bilmedim ne zorluklarla dünyaya geliyorlar ne umutlarla nasıl yaparlar nasıl 😓 ikizlerime bakıp bakıp ağlıyorum dünden beri